Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2013 17:07 - 16 (лунни) НОЩИ /част II /
Автор: restinapathy Категория: Поезия   
Прочетен: 540 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.04.2013 17:10


                                                                -  II  -
                                                          ...нощем...

                                     Дали и Вас не ви е съблазнявала

Нощта със знойните си пазви

... Да - ТЯ...

Дали и вас не е давила между похотливите си бедра...

ТЯ не харесва нито жени,нито мъже.

ТЯ е просто (само) една  к .  .  .  .

...но е красива...

...и зряла,и вкусна  с .  .  .  .

А Вие, обичате (и водка и) сливова...

Аз...гася бърбънът си с бира...

 

 

 

Искате да ми направите снимка?

Добре - и без това позирам...

  

Какво казвате? О,нямало Друга...

Добре тогава - аз ще съм друга.

Друга реалност,друга вселена,

друга дрога,друг вид алкохол...

***

О, днес ми носите детелинка,

в кутийка за бижута - колко мило, колко сте изискан,

Господин Петров!

Гласът Ви се разлива по целия под

на (Задния) ми коридор,

в който се промъква (странно бавно) уголемения Ви

...силует...

опира в тавана и се разбива на пяна...

...Шестнайсет секунди...

Взимам си вана - без да се бавя - Нощта ме чака

( ТЯ )

***

Впрочем нищо няма значение...Вие сте само Края

на едно (грешно) изречение

(което НЯМА ДА ПОПРАВЯМ !)!

***

Добро утро, господин Петров!

Добре ли спахте,а сънувахте ли?

Сънувахте ли прилепи (на Зазоряване)?

(мълчанието Ви е показателно!

предВкусвате ли Залеза?)

***

В Същност (Наистина) НИЩО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ...

Вие, сте САМО Края на едно (обратнО) изречение,

(на което) слагам удивителен,

Господин  (М.Р.) ПЕТРОВ

!!!

Пожелавам Ви Светъл живот

  

и се връщам в кладата на липсата Ви...

 

 

 

(Без-Смислена НЕ мога да СЪМ Смисълът ТИ)

Жартиера на Без-лунието ми се впива в кожата ми

(прорезно)

и аленее - кърваво-болезнени

спомени - лунно-образни...

... ИЗГАРЯМ (ги) ...

...и тилът... и-и ... Окото ВИ...

...и отвътре - навън и отвън - навътре...

  

...Прочетете ме, господин Петров...

Прочетете Се

Написан (БЕЗ подпис) отзад - напред

В (прозата на) римите ми във (ВЪТРЕ)Същността

ПРОЧЕТЕТЕ

преди да Ви Удавя

(в чашата си с Бърбън)

              12.11.2010г.Бургас



Тагове:   секс,   стихове,   любов,   поезия,   психо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: restinapathy
Категория: Поезия
Прочетен: 16353
Постинги: 11
Коментари: 0
Гласове: 372
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930